Szállítási feltételek

Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely online fizetés lehet.
Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül.
A számlát a kiszállítással egyidejűleg kézbesítjük.
Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:
Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.
1.    Amennyiben megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek), akkor az Ön részére rendelés visszaigazolót állítunk ki, melyet e-mailben, PDF formátumban megküldünk. Kérjük, a rendelés visszaigazoló kézhezvételét követően utalja át az azon szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a rendelés visszaigazolón szereplő rendelési számot. Amint a  megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról email-ben vagy telefonon értesítjük.
2.    Amennyiben a megrendelt termék(ek) vagy termékek egy része a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön email-ben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy email-ben értesítjük Önt. Ezt követően az Ön részére rendelés visszaigazolót állítunk ki, melyet email-ben megküldünk.
Kérjük, a rendelés visszaigazoló kézhezvételét követő 3 munkanapon belül utalja át az azon szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a rendelés visszaigazolón szereplő rendelési számot. Amint a rendelés visszaigazolón megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket – telefonon vagy email-ben egyeztetett időpontban – a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról email-ben vagy telefonon értesítjük.
A Szállító adatai:
MPL futárszolgálattal. A munkanapokon a 12:00-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak, így Budapesten belül egy munkanap alatt, vidékre 2 munkanapon belül megérkezhet a termék.
A szállító cég adatai: Magyar Posta Zrt.
Székhely, telephely, központi vevőszolgálat: Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság 3512 Miskolc
Központi telefonszám: +36-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
Szállítási információk:
Szállítási díjak: Szállítási költség Magyarországon belül 10.000 Ft alatt: 2500 Ft;
Szállítási díjak: Szállítási költség Magyarországon belül 20.000 Ft felett: Ingyenes;
Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt email-ben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.
A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy email-ben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.
Futárral történő kézbesítés hétköznap 9 és 18 óra között várható. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről email-ben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.
A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti következő munkanapon történő újraküldés költségei, minden esetben a megrendelőt terhelik. Ennek díja: 990 Ft (bruttó)
A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.
Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.
Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.
Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel.  Probléma esetén kérjük, 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.